הבדלים בין גרסאות בדף "בגדר איסור הלימוד קודם זמן בדיקת חמץ"

אין תקציר עריכה
 
(2 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 39: שורה 39:


ומדוייק היטב מלשון אביי שלא כ' אסור ללמוד, אלא נקט שאם יש לו זמן קבוע שלא יתחיל בו, דהיינו אף אם יש לו זמן קבוע ללמוד משהו קצר גם בזה חיישינן שימשך מעט ויפסיד זמן תחילת הלילה.
ומדוייק היטב מלשון אביי שלא כ' אסור ללמוד, אלא נקט שאם יש לו זמן קבוע שלא יתחיל בו, דהיינו אף אם יש לו זמן קבוע ללמוד משהו קצר גם בזה חיישינן שימשך מעט ויפסיד זמן תחילת הלילה.
[[קטגוריה:תלמוד בבלי]]
 
[[קטגוריה:פסחים ד.]]
[[קטגוריה:פסחים ד.]]
[[קטגוריה:פסח]]
[[קטגוריה:פסח]]
[[קטגוריה:בדיקת חמץ]]
[[קטגוריה:בדיקת חמץ]]
[[קטגוריה:אורח חיים]]
[[קטגוריה:אורח חיים סימן תלא]]
[[קטגוריה:הלכות פסח]]