391
עריכות
(דף חדש: ==שינויים בתבנית== יישר כח על התבנית המבורכת. כמה דברים: # עדיף לא בראשי תיבות. 'חושן משפט' ולא חו"מ. גם בסי...) |
(תודה) |
||
| (5 גרסאות ביניים של 3 משתמשים אינן מוצגות) | |||
| שורה 4: | שורה 4: | ||
# בגמרא עדיף 'ג ב' ולא ג:, בשביל מנועי החיפוש. | # בגמרא עדיף 'ג ב' ולא ג:, בשביל מנועי החיפוש. | ||
# באופן כללי יש עדיפות לקישורים להיברו-בוקס. אתה חושב שזה אפשרי? | # באופן כללי יש עדיפות לקישורים להיברו-בוקס. אתה חושב שזה אפשרי? | ||
# ביקשנו בהוראות עריכה לכתוב את הספר עצמו מחוץ לסוגריים ואת המקור בתוך הסוגריים, בשביל האחידות, למשל: "כתב ה'''שלחן ערוך''' {{ויקיטקסט|שולחן_ערוך_חושן_משפט_שלג| | # ביקשנו בהוראות עריכה לכתוב את הספר עצמו מחוץ לסוגריים ואת המקור בתוך הסוגריים, בשביל האחידות, למשל: "כתב ה'''שלחן ערוך''' {{ויקיטקסט|שולחן_ערוך_חושן_משפט_שלג|חושן משפט שלג}}...". אז אולי כדאי לשים גם את הסוגריים בתוך התבנית. | ||
תודה [[משתמש: | תודה [[משתמש:א.א|א.א]] 13:05, 3 באפריל 2016 (IDT) | ||
:# רק דוגמה. | |||
:# כנ"ל. | |||
:# אני אראה. | |||
:# הוסף. | |||
:[[משתמש:אלישיב|אלישיב]] ([[שיחת משתמש:אלישיב|שיחה]]) 17:32, 3 באפריל 2016 (IDT) | |||
::האם יש אפשרות להוסיף פרמטר אופציה שזה יהיה ללא סוגריים? (כגון "|סוגר=לא"). זה נראה קצת מוזר לפעמים, למשל ב[[:תבנית:מקורות]]. [[משתמש:מישהו|מישהו]] ([[שיחת משתמש:מישהו|שיחה]]) 15:42, 20 באוקטובר 2021 (IDT) | |||
:::בתבנית 'מקורות' אין צורך להשתמש בתבנית הנוכחית, כי לא צריך המקור שם לא צריך להיות קישור, רק בגוף הסוגיה.[[משתמש:א.א|א.א]] ([[שיחת משתמש:א.א|שיחה]]) 22:58, 21 באוקטובר 2021 (IDT) | |||
:::תודה ל[[משתמש:איתן ברוך]] על הוספת הפרמטר. [[משתמש:מישהו|מישהו]] ([[שיחת משתמש:מישהו|שיחה]]) 13:40, 21 בנובמבר 2021 (IST) | |||
עריכות