הבדלים בין גרסאות בדף "חתיכה הראויה להתכבד"

שורה 140: שורה 140:
וכ"כ הרשב"א בתה"א (יג:) והנה זהו לדעת הרשב"א שסובר דחשיבות דראוי להתכבד הוא מטעם חשיבות הכיבוד.
וכ"כ הרשב"א בתה"א (יג:) והנה זהו לדעת הרשב"א שסובר דחשיבות דראוי להתכבד הוא מטעם חשיבות הכיבוד.


אבל לדעת התוס' זבחים ע"ב (ע"א) ד"ה אלא דראוי להתכבד חשיב את שדרכו לימנות דאין מוכרין אותו  
אבל לדעת התוס' זבחים ע"ב (ע"א) ד"ה אלא דראוי להתכבד חשיב את שדרכו לימנות דאין מוכרין אותו  
אלא במנין יש לומר דגם חתיכת נבילה הראויה להתכבד חשיב דבר שבמנין שאין מוכרין אותו לגוי ג"כ רק במנין.  
אלא במנין יש לומר דגם חתיכת נבילה הראויה להתכבד חשיב דבר שבמנין שאין מוכרין אותו לגוי ג"כ רק במנין.  
וכיון דחהר"ל הוא מדרבנן יש להקל.
וכיון דחהר"ל הוא מדרבנן יש להקל.


== ג. חתיכה שנאסרה מדבר אחר נחשבת כדין חהר"ל ? ==
== ג. חתיכה שנאסרה מדבר אחר נחשבת כדין חהר"ל ? ==
40

עריכות