שיחה:בישול אחר בישול

שיחות פעילות
גרסה מ־03:13, 29 בספטמבר 2017 מאת 213.151.36.118 (שיחה) (←‏הערה: פסקה חדשה)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)

הערהעריכה

אני חושב שצריך ראשית לדון בטעם שאין בישול א"ב (דלא נאמר לדוגמא שאין בנייה אחר בנייה). א"א לתרץ לכ' שבישול הוא רק הבאת דבר שאינו ראוי לאכילה- שיהא ראוי, דא"כ לא יהיה איסור בישול בירקות לדוגמא.תבנית:משוב 213.151.36.118 03:13, 29 בספטמבר 2017 (IDT)

חזרה לדף "בישול אחר בישול".