הבדלים בין גרסאות בדף "טיוטה:חובת עונג יום טוב"

אין תקציר עריכה
(הדבק)
 
שורה 1: שורה 1:
ג. שהדלקת נר שבת בלבד בכלל המצוה, משום עונג שבת. אבל בלילי יו"ט לא תיקנו הדלקת הנר, כיון שאין בימים טובים חיוב עונג כמו שבתות.
בשו"ע (או"ח תקכ"ט א') כתוב,
 
אבל בשו"ע (או"ח תקכ"ט א') כתוב,


<big>מצות יום טוב לחלקו חציו לבית המדרש וחציו לאכילה ושתייה. ואל יצמצם בהוצאת יום טוב, וצריך לכבדו ולענגו כמו בשבת.</big>
<big>מצות יום טוב לחלקו חציו לבית המדרש וחציו לאכילה ושתייה. ואל יצמצם בהוצאת יום טוב, וצריך לכבדו ולענגו כמו בשבת.</big>
112

עריכות